My Lassy

Monday, 3 October 2011

Sesambung Ceciter...di Sensawang

Hall low everybody...Hawau u? heh heh . Hari ni aku rasa ok sikit. 2 hari lalu rasa leltih bebenor. Bebanyak sesangat kekerja aku. Sambil layanz lagu Bila Larut Malam... " darakucha..darah ku chaa...cha.cha..cha yer.." he he he.

Topik kita pada hari ini, PENGKID. "Memurid.. sila buka muka surat ke tiga ya, muka kamu semua sila pandang saya yang ensem ni. Jangan pandang buku".

PENGKID : (Dari mana ntah lah asalnya nama ni). Kesinambungan dari TOMBOY, PENGKID mengambil alih pulak era kelakian zaman selepas sekolah. Tamat form 5, dah kira matang, masak ranum pengalaman sebagai TOMBOY. Maka jadilah budak TOMBOY itu PENGKID. mmmmmm... PENGKID kira dasat jugak ar. Dia ada aweks yang seksi, dia pun dah macam lelaki habis. Fuhhh.. salut seh. Meleleh wei kalau tengok aweks nya. Sekali pandang kadang tak tahu pun PENGKID with aweks. Ingat JANTAN with aweks.

PENGKID punya style bercinta memang hebat. Sebab itu aweks yang cunz gilerz, educated, sophistikated boleh cair dgn PENGKID. Pengkid sanggup buat apa saja untuk aweks. Takkan kau jumpa lelaki yang boleh buat apa pengkid buat. Ewaaahhh. Eh, tapi betul apa..

Meh sini aku bagitau sifat seorang pengkid :
:: Mempunyai ayat2 power. (Contoh: " Saya suka tengok senyuman awak..buat saya tak tidur malam, bau awak buat saya angau".. contoh je laa. aku pun tak tau macamana nak buat ayat power. )
:: Baik gila kalau dah suka. (Asyik nak bagi hadiah jer..walaupun kecik je bendanya)
:: Sanggup buat apa saja demi aweks. (Ko suruh terjun, pun dia sanggup. Terjun dalam swimming pool..hehehehe)
:: Bila dia dah dapat aweks tu, dari hujung rambut hingga ke kaki dia akan jaga. (Calar sikit, dgn cepatnya dia beli cream anti calar tuk aweks, jerawat sebijik dah di bawa aweknya ke facial.)
:: Caring yang terlalu caring ( Kalau pun dia di KL, aweks di JB. Bila aweks merengek kata sakit, kejap lagi dia sampai dah dpn rumah aweks, siap bawa doctor sekali..hehehehe)
:: Sentuhan PENGKID sangat mengasyikkan. ( Karan nya zasss.. lain macam..)
:: Bab seks pula : terbaekkk dari ladang.. hahahahahaha (yang ini aku pun tak tau nak citer. Eh betul ker? Selalu lelaki megugut wanita " dia belum rasa penangan seks aku, tapi hakikatnya..hampeh.. PENGKID juga yang berjaya sebab belaian dgn penuh kelembutan dan kasih sayang.. hehehehehe)
:: Yang penting : dia sentiasa menunjukkan kasih sayangnya hingga aweks tu terleka di buai kasih sayang.

mmmm... rasanya sampai sini dulu ceciter hari ni. Aku nak pergi menguruskan aweks aku sekejap. Dah merengek2 minta belai... Oh Amy ku sayang.. sekejap ya sayang.. I datang massage u. U standby lotion anti stress ker, lotion kama sutra ker atau lotion air liur i je lah...hehehehehe...( jangan vomit blood pulak baca ayat mengades2 aku nih)

Ok.. uoollss.. aku chow dulu. Nanti kita sambung topik PENGKID MURTAD. Adiosss!!!!                                                            

1 komen komen seksi anda:

Princess Sidah said...

Alaaaa huspenk sy kurang sikit perhatian nya :'(

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog Template by YummyLolly.com