My Lassy

Saturday 1 October 2011

Perasaan yang berbunga2.

Good morning uolls.. mmmm. apa yang berbunga2? bunga apa? hehehe bunga kantan? bunga rambutan? bunga kenanga?  bunga cinta? Korang suka bunga apa? I suka bunga cinta. Indah, wangi, meriah, heppi, apa lagi? Susah lah nak mendescribe perasaan orang yang ada bunga cinta ni. Yang penting rasa terawang2 bagai awan.. ewahhh...ewahh..

Dah dapat teka belum? Bila aku mula berkecimpung dalam dunia pengkid and lassy ni? Eh, apa beza peng and lassy? Cecuba xplain sikit? Tomboy? Haa.. ceciter ' Aku Bukan Tomboy' akan keluar di pawagam tak lama lagi.. hehehe silalah pergi menonton. 

Meh sini aku ceciter sikit..dalam versi akulah kan. 





 TOMBOY : biasanya tomboy ni versi untuk bebudak baru nak naik.. budak sekolah. Budak perempuan yang perangainya macam lelaki. Lasak, ganas, cengih, gerago. Apa cengih n gerago? Adik bradik cengkih and geragau kot? Ntah.. aku rasa maksudnya lebih kurang macam tu lah.. kalau nak tahu lebih dalam, silalah buka kamus dewan bahasa dan pustaka. 


Di alam persekolahan..bebudak TOMBOY ni memang lah suka main dengan bebudak lelaki. Main bola sepak ker, sepak takraw ker, perang2 ker.. cuba ko ajak dia main pondok2.. huh.. tak layan nya.. Tapi kalau dia main juga pepondok tu, mesti dia suka dengan salah sorang ahli pepondok tu.. hehehehe..mestila budak pompuan juga. kaann. Ehhhceehhh... sudah ada rasa suka sesama pompuan nampakkkk... Tapi ada juga yang tak ada terbit lagi perasaan sesuka sesama pompuan.. alaa.. bebudak lagikan.. So, kiranya tomboy ni ada 2 jenis. Satu jenis tu dia suka buat kekerja dan berkawan dengan lelaki dan tak ada perasaan sesuka pada bebudak pompuan lain. Satu lagi tu suka buat kekerja dan berkawan dengan lelaki TAPI ada perasaan suka pada bebudak pompuan lain.

So, korang jenis yang mana satu masa kekecik? Ceciter..hehehehe. Aku? Ko rasa aku yang jenis mana?
OK, SELAMAT MENCUBA...KITA JUMPA LAGI.  RENUNG2 KAN.....Salam manis dari Professor Hj Izzi.. hehehehe...

0 komen komen seksi anda:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog Template by YummyLolly.com