My Lassy

Monday, 17 October 2011

PENGKID MURTAD

hi guys!! whats upzz?
Aku nak sambung cerita pasal pengkid murtad.. hehehe..
Pengkid yang jadi murtad ni bukanlah dalam ertikata murtad keluar agama. tapi dah bertukar jadi lassy atau jadi wanita. mmm... sebab pengkid ni memang pun wanita tapi hormon jantan banyak sangat dalam badan, tu yang jadi macam dua alam. Dah tiba masanya dia bertukar jadi wanita kerana hormon jantan dah kurang lah tu. Tetiba dari macam jantan macho jadi wanita lembut.. hehehehe.. Kalau muka memang indah jadi wanita.. jadi cantik berseri. tapi kalau muka pengkid memang macam muka pecah rumah.. huhuhu alamak.. jadi peliklah pulak. Lebih baik dia jadi pengkid je sampai bila2. Bila namanya pengkid, time nak berasmaradana, dia takkan bagi pasangannya lakukan apa yang dia lakukan pada pasangannya. Nama pun PENGKID a.k.a JANTAN. Ego tinggi sikit.



Tapi bila namanya LASSY, mereka sama2 melakukan perkara yang sama terhadap satu sama lain semasa berasmaradana,  jadi itulah bezanya PENGKID dan LASSY.



heee.. rasa macam nak kiss juga lah.. sssllluurrppp...amacam? ada bran?

1 komen komen seksi anda:

Anis said...

I was a lez . ckp pasal kiz ni wt rindu je dgn dia yg da normal uw.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog Template by YummyLolly.com